czwartek, 10 marca 2011

Kolejna porcja przepisów

Z okazji urodzin dostałam kolejną solidną porcję przepisów do testowania. Szczerze mówiąc nie wiem, kiedy zacznę to testować, ale przyjemnie jest otworzyć nową książkę, oglądać nowe zdjęcia, czytać przepisy i wybierać... To wybieranie to jedna z tych czynności, którą lubię najbardziej.

A oto dwie nowe książki. 

Do mojej kolekcji książek Jamiego Olivera dołączyła ta:


Oraz przepisy kuchni indyjskiej:

Zatem mogę zabierać się do poszukiwania przepisów do testowania...
Czy ktoś gotował coś z tych książek i może mi polecić jakiś przepis?

1 komentarz:

  1. Witam, mam książkę "Kuchnia indyjska" z której już kilka przepisów wypróbowałam. Były to:
    - curry z kalafiora i ziemniaków (może być)
    - curry z kalafiorem i mlekiem kokosowym (bardzo dobre)
    - kalafior curry (takie sobie)
    - czatni z mango (bardzo dobry)
    - ogniste ziemniaki (dobre)
    - rozgniecione ziemniakimasala (bardzo dobre)
    - ziemniaki w czerwoneym sosie (takie sobie)
    - ziemniaki w sosie jogurtowym (mogą być)
    - ziemniaki w tamaryndowym sosie z chili (takie sobie)
    Nie próbowałam jeszcze dań mięsnych. Zauważyłam trochę błedów w przepisach i ten ciągły kminek zamiast kuminu. Jeśli będziesz testować jakiś przesis, który ja też próbowałam to na pewno go skomenutę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń